Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Kaspersky Lab και της B2B International, μία επίθεση DDoS στους online πόρους μιας επιχείρησης μπορεί να προκαλέσει σημαντικές απώλειες, που κατά μέσο όρο κυμαίνονται από $52.000 έως $444.000, ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης. Για πολλούς οργανισμούς, τα κόστη αυτά έχουν σοβαρές επιπτώσεις στον ισολογισμό μιας εταιρείας, αλλά ταυτόχρονα βλάπτουν και τη φήμη της, αφού συνεργάτες και πελάτες χάνουν τη δυνατότητα πρόσβασης στους online πόρους της.
Τα συνολικά κόστη προκύπτουν από διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις μετά μια επίθεση DDoS. Σύμφωνα με την έρευνα, το 61% των θυμάτων επιθέσεων DDoSέχασε προσωρινά την πρόσβαση σε κρίσιμες πληροφορίες. Το 38% των εταιρειών δεν ήταν σε θέση να διεκπεραιώσει βασικές λειτουργικές δραστηριότητες, ενώ το 33% των ερωτηθέντων αναφέρθηκε στην απώλεια επιχειρηματικών ευκαιριών και συμβολαίων. Επιπλέον, για το 29% των περιστατικών DDoS, μια επιτυχημένη επίθεση είχε αρνητικό αντίκτυπο στην εταιρική πιστοληπτική ικανότητα, ενώ στο 26% των περιπτώσεωνπροκάλεσε αύξηση των ασφαλίστρων.
Στον υπολογισμό του μέσου κόστους των απωλειών, οι ειδικοί συμπεριέλαβαν και τα κόστη αποκατάστασης των συνεπειών ενός τέτοιου περιστατικού. Για παράδειγμα, το 65% των εταιρειών χρησιμοποίησε συμβουλευτικές υπηρεσίες από ειδικούς ψηφιακής ασφάλειας, το49% των επιχειρήσεων πλήρωσε για να τροποποιήσει την πληροφοριακή υποδομή Πληροφορικής του, το 46% των θυμάτων χρειάστηκε να στραφεί σε δικηγόρους και το41% στράφηκε σε risk managers. Και αυτά είναι μόνο τα πιο κοινά έξοδα. Οι πληροφορίες για επιθέσεις DDoS και την επακόλουθη διατάραξη των εργασιών λαμβάνουν συχνά δημόσιο χαρακτήρα, γεγονός που προστίθεται στους κινδύνους. Το 38% των εταιρειών υπέστη απώλεια φήμης ως αποτέλεσμα επίθεσης DDoS και σχεδόν ένας στους τρεις ενδιαφερόμενους οργανισμούς έπρεπε να ζητήσει τη συνδρομή συμβούλων εταιρικής επικοινωνίας.
«Μια επιτυχημένη επίθεση DDoS μπορεί να βλάψει κρίσιμες λειτουργίες, με αποτέλεσμα σοβαρές συνέπειες για την εταιρεία. Για παράδειγμα, οι επιθέσεις σε Σκανδιναβικές τράπεζες νωρίτερα μέσα στο 2015 (κυρίως, στη Φινλανδική OP Pohjola Group) προκάλεσαν ολιγοήμερη διακοπή των online υπηρεσιών, ενώ διέκοψαν και την επεξεργασία των συναλλαγών με τραπεζικές κάρτες – ένα συχνό πρόβλημα σε περιπτώσεις όπως αυτή. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι εταιρείες σήμερα πρέπει να δώσουν έμφαση στην προστασία από επιθέσεις DDoS και να τη θεωρήσουν αναπόσπαστο μέρος της συνολικής πολιτικής τους για την ψηφιακή ασφάλεια. Σήμερα, η ασφάλεια από επιθέσεις DDoS είναι εξίσου σημαντική με την προστασία από κακόβουλο λογισμικό, στοχευμένες επιθέσεις, διαρροή δεδομένων κ.α.»,δήλωσε οEugene Vigovsky, Head of Kaspersky DDoS Protection της Kaspersky Lab.
Η τεχνολογία της Kaspersky Lab προσφέρει συνεχή πρόσβαση στους online πόρους των πελατών της, ακόμη και κατά τη διάρκεια πολύπλοκων, χρονοβόρων και προηγουμένως άγνωστων μορφών επιθέσεων DDoS. Η λύση Kaspersky DDoS Protection μεταφέρει την κίνηση των δεδομένων στα κέντρα «εκκαθάρισης» της Kaspersky Lab κατά τη διάρκεια της επίθεσης, φιλτράροντας την κακόβουλη κίνηση, έτσι ώστε ο πελάτης να λαμβάνει μόνο νόμιμα αιτήματα. Αυτό αποτρέπει την υπερφόρτωση υποδομών και υπηρεσιών.
Περισσότερες πληροφορίες για τη λύση Kaspersky DDoS Protection είναι διαθέσιμες στο site της KasperskyLab.