.

CCTV στους σειρμούς του Μετρό, του ΗΣΑΠ και του ΤΡΑΜ


Κάμερες ασφαλείας στο εσωτερικό των βαγονιών των συρμών του Μετρό αναμένεται να τοποθετηθούν έως το τέλος του μήνα, καθώς η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων έδωσε τελικά την έγκριση της για τη χρησιμοποίηση τους ύστερα από τα αλλεπάλληλα αιτήματα της ΣΤΑΣΥ (Σταθερές συγκοινωνίες) τα τελευταία χρόνια.


Σε πρώτη φάση οι κάμερες θα αρχίσουν να λειτουργούν στους 17 συρμούς νέας γενιάς του μετρό, οι οποίοι έχουν δρομολογηθεί στο δίκτυο του μέσου καθώς αυτό θεωρείται πιο εύκολο δεδομένου ότι οι συγκεκριμένοι συρμοί τις διαθέτουν εκ κατασκευής.

Σε δεύτερη φάση κάμερες μπορούν να τοποθετηθούν και στους παλαιότερους συρμούς του δικτύου καθώς επίσης και στα βαγόνια του ΗΣΑΠ και του τραμ εάν βεβαίως το κόστος δεν είναι απαγορευτικό.

Οι κάμερες θα είναι έγχρωμες και σταθερού οπτικού πεδίου και εστίασης και θα τοποθετηθούν,σε 4 σημεία της οροφής στο εσωτερικό του κάθε βαγονιού με τέτοιο τρόπο ώστε ανά ζεύγη να καλύπτουν όλο το εσωτερικό του, υπό σταθερή γωνία θέασης 120 μοιρών(συνολικά ο κάθε συρμός θα έχει 24 εσωτερικές κάμερες), ενώ ταυτόχρονα θα εγκαταστήσει ανάλογες κάμερες και εξωτερικά σε κάθε βαγόνι, ώστε να μπορεί να γίνεται η επίβλεψη των θυρών των εξωτερικών πλευρών των συρμών. Η διαχείριση των καμερών θα γίνεται από τον οδηγό.

Υπενθυμίζεται ότι ήδη εδώ και έξι χρόνια τόσο στα αμαξοστάσια όσο και σε όλους τους χώρους των σταθμών του Μετρό υπάρχει CCTV που αποτελείται από 670 κάμερες.

Οι λόγοι για την τοποθέτηση καμερών που επικαλέστηκε η ΣΤΑΣΥ Α.Ε είναι -μεταξύ άλλων- οι απειλές και οι κίνδυνοι που καλείται να αντιμετωπίσει λόγω της μαζικής μεταφοράς επιβατών (900.000 άνθρωποι την ημέρα μετακινούνται με το Μετρό στην Αθήνα). Στους κινδύνους συγκαταλέγονται, το ενδεχόμενο τρομοκρατικών ενεργειών, το οργανωμένο έγκλημα, η οπαδική αθλητική βία,οι δολιοφθορές, οι ζημιές από τρίτους σε βαγόνια των συρμών μέχρι και το ενδεχόμενο εκτροχιασμών η σύγκρουσης συρμών, πυρκαγιών αλλά και σεισμών.

Μάλιστα αιτιολογώντας το αίτημα της προς την Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων η ΣΤΑΣΥ Α.Ε αναφέρεται σε περιστατικά τρομοκρατικών επιθέσεων που έγιναν στον υπόγειο σιδηρόδρομο του Παρισιού το 1996,στο Μετρό της Μαδρίτης το 2004 όπου 191 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και 1.800 τραυματίστηκαν και στις βομβιστικές επιθέσεις το 2005 στο Μετρό του Λονδίνου.
















Ετικέτες ,
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.