Η ετήσια έκθεση της Memoori για την ασφάλεια, δείχνει ότι παρά την παγκόσμια οικονομική αβεβαιότητα κατά τη διάρκεια των τελευταίων οκτώ ετών, η βιομηχανία έχει αυξηθεί με ένα σύνθετο ετήσιο ποσοστό αύξησης 7,82% από το 2010. Η εκτιμώμενη συνολική αξία της παγκόσμιας παραγωγής των προϊόντων φυσικής ασφάλειας σε τιμές εργοστασίου, έφθασε με τιμές παραγωγής τα 27,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2015.
Η πρόβλεψη είναι ότι οι συνολικές πωλήσεις εξοπλισμού ασφάλειας θα αυξηθούν κατά 8% το 2016 και για τα επόμενα πέντε χρόνια, φθάνοντας το 2020 τα 42 δισεκατομμύρια δολάρια. Παρά τους σταθερά υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης στην επιτήρηση βίντεο στην Κίνα, η παγκόσμια ανάπτυξη εκτιμάται στο 8,9%, οριακά χαμηλότερα από ότι το 2014. Η μείωση του ρυθμού αύξησης του συμπίπτει με ένα σημαντικό αριθμό προμηθευτών από τις ανεπτυγμένες περιοχές του κόσμου που βλέπουν την κερδοφορία τους στην αγορά να πέφτει.
Η ανάλυση της δομής των επιχειρήσεων, δείχνει ότι υπάρχουν πάρα πολλές εταιρείες που λόγω ανεπαρκούς μεγέθους δεν μπορούν να επενδύσουν σε αυτόν τον ταχέως μεταβαλλόμενο καινοτόμο τομέα των επιχειρήσεων. Ακόμη και μερικοί από τους ηγέτες του τομέα, δυσκολεύονται να ανταποκριθούν στον ανταγωνισμό και την απειλή των εισαγόμενων Κινεζικών προϊόντων, που έχουν καθιερωθεί πλέον στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
Ενώ η Δύση οδηγεί την τεχνολογία IP, τα Κινεζικά προϊόντα που πωλούνται στη μισή τιμή, αποτελούν μια σοβαρή πρόκληση, παρά την έλλειψη της ευρωστίας και τους φόβους για ευπάθειες σε επιθέσεις στον κυβερνοχώρο. Στα επόμενα πέντε χρόνια, το πρόβλημα αυτό είναι πιθανό να γίνει πιο έντονο λόγω δύο Κινεζικών εταιρειών που σχηματίστηκαν μόλις δέκα χρόνια πριν, και είναι τώρα μεταξύ των ηγετών του κόσμου.
Για παράδειγμα, η Hikvision είναι περίπου 3,5 φορές μεγαλύτερη από τον επόμενο μεγαλύτερο δυτικό κατασκευαστή, ενώ αναπτύσσεται περισσότερο από 3,5 φορές ταχύτερα. Αυτή η διαφορά στην κλίμακα, δίνει τη δυνατότητα στους Κινέζους να μειώσουν τις τιμές και να παραμείνουν επικερδείς, ενώ διαθέτουν τη μεγαλύτερη και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εγχώριες αγορές, όπου εξωτερικοί κατασκευαστές βρίσκουν πολύ δύσκολο να διεισδύσουν.
Πηγή: Zarifopoulos