.

Πάνω από 900 επιβάτες σκοτώθηκαν σε αεροπορικές τρομοκρατικές ενέργειες


«Παράνομη παρέμβαση» και «έκνομες ενέργειες» ήταν οι κύριες αιτίες πολύνεκρων αεροπορικών τραγωδιών και το 2015, αποφαίνονται οι ειδικοί επί θεμάτων ασφάλειας αερομεταφορών. 

Τρόμος στους αιθέρες! Για δεύτερη συνεχή χρονιά, η βασική αιτία θανάτων επιβατών και πληρωμάτων στις εναέριες συγκοινωνίες, οφείλεται σε έκνομα σχέδια και πράξεις βίας και πολύ λιγότερο σε τεχνικές βλάβες ή λάθη των πιλότων. 

Κορυφαία εταιρία στον τομέα της αεροπορικής ασφάλειας, αφού συνέλλεξε και μελέτησε τα στοιχεία της τελευταίας διετίας, ανακοίνωσε ότι περισσότεροι από 900 άνθρωποι που έχασαν τη ζωή τους έπεσαν θύματα «δολοφονικών ενεργειών». 


Η ολλανδική εταιρία συμβούλων ασφαλείας, To70, λέει: «Ο συνολικός αριθμός των θανάτων επιβαινόντων, ως αποτέλεσμα βίαιων παρεμβάσεων, έχει αυξηθεί τα τελευταία δύο χρόνια σε πάνω από 900». 

Ξεκινώντας από το 2014 σημειώνονται οι δύο αεροπορικές τραγωδίες της Malaysia Airlines – το άλυτο, ακόμη, μυστήριο με την εξαφανισμένη πτήση MH370 και την MH17 που καταρρίφθηκε πάνω από την Ουκρανία. 

Επίσης, οι δύο συντριβές του 2015, της πτήσης της γερμανικής εταιρίας Germanwings στις πλαγιές των γαλλικών Άλπεων και της ρωσικής Metrojet στη Χερσόνησο του Σινά. 

Εκφράζοντας τις κύριες ανησυχίες του, Ολλανδός εμπειρογνώμονας είπε ότι αυτές επικεντρώνονται στον τρόπο ελέγχου του προσωπικού του αεροδρομίου και του αντίστοιχου των αεροπορικών εταιρειών. 

«Υπάρχουν πολλά αεροδρόμια που έχουν αδύναμα συστήματα για να ελέγξουν ποιος εισέρχεται στο αεροσκάφος και τι ακριβώς μεταφέρει…».



Στα στοιχεία των πράξεων βίας κατά πολιτικών επιβατικών αεροσκαφών, το 2015, συμπεριλαμβάνονται τα 224 θύματα της ρωσικής πτήσης Metrojet από το τουριστικό θέρετρο Σαρμ ελ Σέιχ της Αιγύπτου προς την Αγία Πετρούπολη, τον περασμένο Νοέμβριο, από βόμβα τρομοκρατών, κατά πάσα πιθανότητα τζιχαντιστών του ISIS. 

Η δεύτερη πιο πολύνεκρη αεροπορική τραγωδία της περυσινής χρονιάς ήταν οι 150 θάνατοι της πτήσης της γερμανικής εταιρίας Germanwings, από τη Βαρκελώνη προς το Ντίσελντορφ. 

Ο συγκυβερνήτης της πτήσης 9525, Αντρέας Λούμπιτζ, επέλεξε να δολοφονήσει όλους τους επιβαίνοντες, αφαιρώντας, παράλληλα, και τη δική του ζωή. 

Όταν ο πρώτος κυβερνήτης άφησε για λίγο το πιλοτήριο, ο Λούμπιτζ, κλείδωσε την πόρτα και «κάρφωσε» το Airbus A320 στις γαλλικές Άλπεις. Σύντομα, η ερμανική αστυνομία ανακάλυψε ότι ο συγκυβερνήτης είχε ιστορικό σοβαρής κατάθλιψης. 


Οι αεροπορικές τραγωδίες της Metrojet and της Germanwings κόστισαν, συνολικά, 374 ζωές και μαζί με τις δύο πτήσεις της Malaysia Airlines, στη διάρκεια του 2014, ο αριθμός των επιβατών και μελών πληρώματος που σκοτώθηκαν, υπερβαίνουν τους 900. 

Το περασμένο έτος, τρεις επιπλέον συντριβές εμπορικών πτήσεων καταγράφηκαν στην Ασία: δύο στην Ινδονησία και μία στην Ταϊβάν, με 109 θύματα, για λόγους που είχαν να κάνουν με μηχανικές βλάβες ή και λανθασμένους χειρισμούς. 

Μία ακόμη τραγωδία αποφεύχθηκε, ευτυχώς, στις 8 Σεπτεμβρίου. 

Στον αερολιμένα του Λας Βέγκας, ένας κινητήρας βρετανικού Μπόινγκ 777 έπιασε φωτιά κατά τη διάρκεια της τροχοδρόμησης απογείωσης. 

Οι 158 επιβάτες και τα 13 μέλη του πληρώματος διέφυγαν χωρίς να υπάρξουν σοβαροί τραυματισμοί. 

Ετικέτες
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.