.

Οι επιβάτες των αεροπορικών εταιρειών θέλουν βιομετρία και τεχνολογία



Η ικανοποίηση των επιβατών είναι υψηλότερη κατά τη διάρκεια του ταξιδιού των αεροπορικών εταιρειών όταν χρησιμοποιούνται τεχνολογίες αυτοεξυπηρέτησης, ιδίως στις ετικέτες και τη συλλογή των αποσκευών, καθώς και στα σημεία ελέγχου διαβατηρίων. Σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα 2017 SITA Passenger IT Trends, οι επιβάτες αξιολογούν πολύ καλά τα ταξίδια τους, με συνολικό ποσοστό ικανοποίησης 8,2 από 10, αλλά αυτό ενισχύεται ακόμα περισσότερο όταν χρησιμοποιούνται Mobile τεχνολογίες και βιομετρικά στοιχεία.

Οι επιβάτες αισθάνονται όλο και πιο άνετα με τη χρήση της τεχνολογίας στην καθημερινή τους ζωή και απαιτούν περισσότερες υπηρεσίες καθώς εκτιμούν τα οφέλη που μπορεί να φέρει η τεχνολογία στο ταξίδι τους. Τα αεροδρόμια και οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να λάβουν υπόψη ότι οι τεχνολογικές λύσεις μπορούν να αυξήσουν την ικανοποίηση των επιβατών σε κάθε βήμα τους.

Στον παγκόσμιο κλάδο των αερομεταφορών, οι έλεγχοι ταυτότητας αποτελούν ζωτικό στοιχείο του ταξιδιού των επιβατών. Η έρευνα της SITA δείχνει ότι η τεχνολογίες όπως η βιομετρία, μπορούν να υποστηρίξουν την ασφάλεια προσφέροντας παράλληλα μια καλύτερη εμπειρία για τους επιβάτες. Οι αυτοματοποιημένοι έλεγχοι ταυτότητας κατά τον έλεγχο διαβατηρίων και την επιβίβαση αυξάνουν την ικανοποίηση των επιβατών.

Συνολικά, το 37% των ταξιδιωτών που ερωτήθηκαν χρησιμοποίησαν αυτοματοποιημένο έλεγχο ταυτότητας στην τελευταία τους πτήση. Από αυτούς, το 55% δήλωσε ότι είχε χρησιμοποιήσει βιομετρικά δεδομένα στον έλεγχο ασφαλείας κατά την αναχώρηση, το 33% στην επιβίβαση και το 12% στις διεθνείς αφίξεις. Όσον αφορά το μέλλον, το 57% των επιβατών δήλωσε ότι θα χρησιμοποιούσε βιομετρικά δεδομένα για το επόμενο ταξίδι.

Οι επιβάτες που χρησιμοποιούν βιομετρικά στοιχεία είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι. Στην πραγματικότητα, βαθμολόγησαν την εμπειρία 8,4, πάνω από τις αξιολογήσεις για συναλλαγές πρόσωπο με πρόσωπο στον έλεγχο διαβατηρίου (8) και την επιβίβαση (8,2), αποδεικνύοντας την αποδοχή από τον επιβάτη αυτής της ασφαλούς τεχνολογίας που προσφέρει ένα απρόσκοπτο ταξίδι.

Η συλλογή αποσκευών είναι ένας άλλος τομέας όπου η τεχνολογία βελτιώνει την εμπειρία των επιβατών. Οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια βοηθούν στην ανακούφιση του άγχους που υπάρχει στην αναμονή των αποσκευών, παρέχοντας στους επιβάτες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Κατά την τελευταία πτήση τους, περισσότεροι από τους μισούς (58%) επιβάτες έλαβαν πληροφορίες για τις αποσκευές τους σε πραγματικό χρόνο κατά την άφιξή τους.

Αυτοί οι επιβάτες ήταν πιο ευτυχισμένοι από όσους δεν έλαβαν καμία πληροφορία, βαθμολογώντας την εμπειρία τους 8,4 από 10. Οι επιβάτες είναι ακόμη πιο ικανοποιημένοι όταν λαμβάνουν τις πληροφορίες στις κινητές τους συσκευές.

Η τεχνολογία οδηγεί επίσης την ικανοποίηση των επιβατών για τη διαχείριση των αποσκευών νωρίτερα στο ταξίδι, καθώς περισσότερες αεροπορικές εταιρείες και αεροδρόμια προσφέρουν self-bag tagging. Η χρήση αυτής της τεχνολογίας αύξησε την ικανοποίηση των ταξιδιωτών. Σχεδόν οι μισοί (47%) επιβάτες επωφελήθηκαν από την επιλογή αυτοεξυπηρέτησης στο πιο πρόσφατο ταξίδι τους.

Η φετινή έρευνα υπογραμμίζει επίσης ότι καθώς οι επιβάτες γίνονται πιο εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογίας κατά τη διάρκεια των ταξιδιών, τόσο πιο πιθανό είναι να στραφούν σε νεότερες, αποδοτικότερες πλατφόρμες. Χρησιμοποιούν ολοένα και πιο έξυπνες ιστοσελίδες με δυνατότητα για κράτηση και check-in μέσω κινητών τηλεφώνων. Οι εφαρμογές των αεροπορικών εταιρειών και των αεροδρομίων, ικανοποιούν την επιθυμία των επιβατών για νέες υπηρεσίες που θα τους βοηθήσουν να διαχειριστούν καλύτερα το ταξίδι τους, με εξατομικευμένες πληροφορίες σχετικά με την πτήση τους, τις αποσκευές τους και πώς θα βρουν την πύλη τους απευθείας στο κινητό τους.

Η «όρεξη» για νέες υπηρεσίες που χρησιμοποιούν την τεχνολογία είναι υψηλή: το 74% των επιβατών δηλώνουν ότι θα χρησιμοποιούν σίγουρα τις ειδοποιήσεις πτήσης και πύλης που προωθούνται στις κινητές τους συσκευές, ενώ το 57% θα χρησιμοποιεί βιομετρικά στοιχεία για την ομαλή ταυτοποίηση σε κάθε βήμα του ταξιδιού.

Οι επιβάτες δεν αποφασίζουν πια αν πρέπει να χρησιμοποιούν την τεχνολογία αλλά ποια τεχνολογία θα χρησιμοποιήσουν. Θέλουν να κάνουν κάθε βήμα του ταξιδιού όσο το δυνατόν πιο εύκολο. Η υιοθέτηση τεχνολογίας θα βασίζεται τόσο στο πλαίσιο όσο και στη χρηστικότητα. Για το λόγο αυτό, η σαφής εστίαση στις απαιτήσεις των τελικών χρηστών πρέπει να διαμορφώσει τις υπηρεσίες που προσφέρουν οι αεροπορικές εταιρείες και τα αεροδρόμια.

Ετικέτες
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.