.

Αύξηση των δαπανών για την ασφάλεια λιμένων



Η ναυτιλιακή βιομηχανία είναι υπεύθυνη για περίπου το 90% του παγκόσμιου εμπορίου κατ 'όγκο. Η πρόσφατη ανάλυση της Frost & Sullivan σχετικά με την παγκόσμια αγορά ασφάλειας θαλάσσιων λιμένων διαπιστώνει ότι οι κυβερνήσεις δίνουν προτεραιότητα στην ασφαλή μεταφορά εμπορευμάτων για να διασφαλίσουν την οικονομική σταθερότητα και ανάπτυξη.

Ο τομέας καθοδηγείται από αυξημένες απειλές για τις λιμενικές επιχειρήσεις, επεκτάσεις τερματικών και νέα λιμάνια, αύξηση της κίνησης και επιτάχυνση της ψηφιακής μετατροπής.

Επιπλέον, η αύξηση των δαπανών παρακολούθησης με μεγάλο αριθμό νέων λιμενικών εξελίξεων, ιδίως στις περιοχές Ασίας-Ειρηνικού (APAC), Αφρικής και Μέσης Ανατολής, και οι τεχνολογικές αναβαθμίσεις σε μεγάλους και καθιερωμένους λιμένες διεθνώς, προωθούν τη ζήτηση για λύσεις ασφαλείας λιμένων.

Ως αποτέλεσμα, η βιομηχανία εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 9,10 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030 από 6,74 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, αύξηση 3% του σύνθετου ετήσιου ρυθμού ανάπτυξης (CAGR). Μεταξύ των βασικών τεχνολογιών, η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο αναμένεται να αποφέρει τα υψηλότερα έσοδα - 4,08 δισεκατομμύρια δολάρια, ακολουθούμενη από έλεγχο και ανίχνευση στα 1,69 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2030.

"Οι λιμένες παραμένουν μείζον μέλημα ασφάλειας ως κρίσιμο στοιχείο των παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού και του εμπορίου. Οποιαδήποτε διακοπή στα λιμάνια θα επηρεάσει τις διασυνδεόμενες μεταφορές, την παραγωγή ενέργειας και τις μεταποιητικές βιομηχανίες και θα έχει εκτεταμένες οικονομικές συνέπειες σε μια χώρα ή ακόμη και σε μια ευρύτερη περιοχή," "είπε ο Aravind Srimoolanathan, Αναλυτής Βιομηχανίας, Αεροδιαστημικής, Πρακτικής Άμυνας και Ασφάλειας, Frost & Sullivan.

"Καθώς τα λιμάνια ανακάμπτουν από τις επιπτώσεις της πανδημίας, η κυκλοφορία των πλοίων αναμένεται να ανακάμψει εντός δύο έως τριών ετών για να καλύψει την παγκόσμια ζήτηση, ενθαρρύνοντας έτσι τα λιμάνια να επενδύσουν περισσότερο σε λύσεις για την ασφάλεια των υποδομών και να αντιμετωπίσουν τη συμφόρηση. Ο εξοπλισμός ελέγχου και η ενσωμάτωσή του στη συνολική ασφάλεια λιμένων θα εντατικοποιηθεί" και προσθέτει:  "Η ψηφιοποίηση λιμένων για την παρακολούθηση και το συντονισμό των πλοίων και των φορτίων έχει τους διπλούς στόχους της μείωσης των λειτουργικών δαπανών και της βελτίωσης της αποτελεσματικότητας, ξεκλειδώνοντας έτσι ευκαιρίες για αναβαθμίσεις ασφάλειας. Ως εκ τούτου, οι πάροχοι ασφαλείας πρέπει να εξετάσουν τους καλύτερους τρόπους βελτιστοποίησης του ελέγχου και της ανίχνευσης φορτίου, της επιτήρησης και περιμετρική ασφάλεια με την ανάπτυξη αναλυτικών δεδομένων και τεχνητής νοημοσύνης (AI) καθώς βελτιώνουν την ακρίβεια των υπαρχόντων συστημάτων ασφαλείας στον εντοπισμό και την αποτροπή απειλών. "

Οι εταιρείες πρέπει να ακολουθήσουν πρωτοποριακές ιδέες και να αναπτύξουν νέες τεχνολογίες ανθεκτικές στον κυβερνοχώρο για να αντιμετωπίσουν προληπτικά τις συνεχώς εξελισσόμενες απειλές στον κυβερνοχώρο. Για να επιτευχθεί αυτό, οι συμμετέχοντες στην αγορά πρέπει να επικεντρωθούν στα εξής:

Ολοκληρωμένα συστήματα για αποτελεσματικές λειτουργίες ασφαλείας: Καθώς εμφανίζονται νέες τεχνολογίες και εφαρμογές, μπορεί να υπάρχει αβεβαιότητα μεταξύ των τελικών χρηστών. Οι νέες τεχνολογίες που ενσωματώνονται εύκολα, με μια σαφή και απλή διεπαφή που απαιτεί ελάχιστη εκπαίδευση για τους υπαλλήλους ασφαλείας, θα προσελκύσουν τους τελικούς χρήστες.

Επιχειρηματικό μοντέλο διαχειριζόμενων υπηρεσιών: Συνεργασίες με κυβερνήσεις και φορείς εκμετάλλευσης λιμένων στα νέα στάδια των έργων ανάπτυξης λιμένων για την παροχή λύσεων με το κλειδί στο χέρι και υπηρεσιών επιχειρησιακής υποστήριξης που γεφυρώνουν τα κενά στις δυνατότητες ασφάλειας μπορεί να αποδειχθούν επωφελείς.

Cybersecurity συστημάτων φυσικής ασφάλειας: Οι προμηθευτές θα πρέπει να συνδυάζουν εφαρμογές διαχείρισης πληροφοριών φυσικής ασφάλειας (PSIM) και εφαρμογές ασφάλειας πληροφοριών και διαχείρισης συμβάντων (SIEM), ώστε το προσωπικό φυσικής ασφάλειας να μπορεί να εντοπίσει μυστικές απειλές και η ομάδα ασφάλειας στον κυβερνοχώρο να μπορεί να κατανοήσει τους κινδύνους που σχετίζονται με το σύστημα φυσικής ασφάλειας.


Ετικέτες
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.