.

Εργαλεία αντι-χάκινγκ στο αυτοκίνητο, ιδού πεδίο δόξης λαμπρό για την BlackBerry


Δύο τουλάχιστον κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεργάζονται στενά με την BlackBerry- η οποία αφού εγκατέλειψε την αγορά των smartphone υπό το βάρος του ανταγωνισμού της Apple, χαράζει νέους ορίζοντες. 

Σκοπός της συνεργασίας, να θωρακιστούν τα πολυτελή μοντέλα των αυτοκινήτων τους με «απόρθητο» λογισμικό και να αντιμετωπίσουν τον ορατό κίνδυνο μόλυνσης του λογισμικού υποβοήθησης ή και αυτόνομης οδήγησης από ιούς ή επιχειρήσεις ελέγχου των αυτοκινήτων από τρίτους. Η πληροφορία προέρχεται από οικονομικό αναλυτή και αφορά τις Aston Martin και Range Rover. 

Τα αυτοκίνητα πρέπει να ελέγχονται διαρκώς, ο οδηγός να ειδοποιείται εγκαίρως για ενδεχόμενη μόλυνση και δυσλειτουργία του οχήματος και οι ενημερώσεις λογισμικού να γίνονται απρόσκοπτα όταν το όχημα δεν κινείται, θέτοντας μια νέα δοκιμασία στη βιομηχανία. 

Ο αναλυτής της Macquarie, Γκας Παπαγεωργίου, γράφει το Reuters, μήνυσε στους πελάτες του πως η νέα υπηρεσία ασφάλειας του τμήματος QNX της καναδικής BlackBerry αναμένεται να αρχίσει να προστατεύει τα αυτοκίνητα των δύο κατασκευαστών από το 2018, παρά το γεγονός ότι η πληροφορία αυτή δεν επιβεβαιώνεται προς το παρόν από τους ίδιους τους κατασκευαστές.

Τα σημερινά αυτοκίνητα βασίζονται ολοένα περισσότερο σε ηλεκτρονικά και λογισμικό, έχουν εξοπλισμό δικτύωσης και δυνατότητες που αναμένεται όχι μόνο να διευκολύνουν την οδήγηση υποβοηθώντας τη, αλλά και να υποκαταστήσουν τον ίδιο τον οδηγό, τουλάχιστον υπό συνθήκες. Το γεγονός ανοίγει ταυτόχρονα την πόρτα σε κακόβουλες επιθέσεις και συνιστά μια νέα πρόκληση για τη βιομηχανία ασφάλειας πληροφοριακών συστημάτων και επικοινωνιών. Το πληροφοριακό σύστημα κάθε οχήματος στο δρόμο θα πρέπει να ελέγχεται διαρκώς και προσβολές ιών ή άλλου malware, να είναι ενημερωμένο και να έχει σύστημα συναγερμού ώστε να οδηγεί το όχημα με ασφάλεια εκτός δρόμου, σε έκτακτη ανάγκη από αστοχία λογισμικού.

Το περιστατικό του 2015, ανάγκασε την Fiat Chrysler να αποσύρει 1,4 εκατομμύρια οχήματα από την αμερικανική αγορά.

Εντούτοις, δεν συμφωνούν όλοι τα περιστατικά χάκινγκ σε αυτοκίνητα θα έπρεπε να ανησυχούν τους οδηγούν. Τουλάχιστον προς το παρόν, απουσιάζει το οικονομικό κίνητρο, σημειώνει η Symantec.

Ετικέτες ,
[blogger]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.